سفارش دستكش لمس موي حيوانات

فروشگاه و مركز خريد اينترنتي دستكش لمس حيوانات

سفارش دستكش لمس موي حيوانات

۱۹ بازديد

سفارش دستكش لمس موي حيوانات، دستكش مو جمع كن حيوانات، امروزه حيوانات جزئي از زندگي ما و در كنار انسان زندگي مي كننده و از آنجايي كه اين فرهنگ روز به روز رو به گسترش است تصميم گرفتيم تا در فروشگاه اينترنتي اسكاي رز ابزار بسيار مهم و كاربردي دستكش جمع كننده موي حيوانات را براي مشتريان خود تهيه كنيم. اين دستكش از جنس سيليكون است كه قابليت جمع كنندگي پرز و موي حيوانات را نيز به خود دارد و با هر بار شستشو دومرتبه قابليت جذب كنندگي آن نيز افزايش مي يابد. همانطور كه ميدانيد سيليكون يك ماده از جنس پلاستيك بسيار نرم بوده و با تماس آب چسبندگي آن چند برابر خواهد شد، در اين ميان هرچقدر لازم باشد با در دست كردن دستكش و كشيدن آن روي بدن جيواناتي از جمله سگ، گربه، خوكچه، خرگوش و حيواناتي از اين قبيل براحتي پرزهاي اضافه و موهاي آنها نيز جمع شده و به دستكش مي چسبد.

گاهي اوقات افرادي كه اين حيوانات را در خانه خود نگهداري مي كنند پر شدن خانه از موهاي اين موجودات كلافه شده و يا خسته ميشوند در اين باره اگر دستكش جمع كننده موي حيوانات را خريداري كرده باشيد عملا خيلي راحت با كشيدن آن روي فرض يا موكت موها به دور آن چسبيده و خيلي راحت جدا ميشوند. همچنين هنگام حمام كردن سگ و يا گربه خانگي خود مي توان به كمك اين دستكش موهاي آن را شسته و موي اضافي حيوان را از بدنش جدا نموده و به دستكش ميچسبند كه در آخر فقط كافيست تا موها را جدا نموده و آن را در جايي ثابت قرار دهيد تا خشك شود.

مو حيوان خانگي در سراسر محل مي تواند بريزد . به علاوه، برس يا شانه مي تواند براي پوست حيوانات خانگي دردناك باشد. در نهايت، با دستكش لمسي True Touch شما مي توانيد حيوان خانگي خود را به راحتي و به آرامي مورد پاكسازي و نوازش قرار دهيد. اين دستكش پنج انگشري سيليكون ويژه شيارهاي حيوانات خانگي شما را تسري مي دهد و پس از آن موها را از بين مي برد و منازل خود را تميز مي كنند.
براي دستيابي به بهترين نتايج،  دستكش خود را در جهت رشد خز اجرا كنيد. لمس واقعي براي تميز كردن آسان 

فقط شستشوي دست با صابون يا مواد شوينده خفيف انجام شود ، با هرگونه آب بيش از حد به آن فشار نياوريد و در دماي اتاق خشك شود.

 

قيمت : 65,000  تومان

گربه ها و سگ ها موجودات زيبايي و دلنواز هستند كه به عنوان يك همدم در تنهايي براي سرگرم كردن خود معمولا نگهداري ميشوند. اما اين حيوانات به نوازش علاقه بسيار زيادي دارند كه معمولا به عنوان صاحب اگر سر و كمر آنها را نوازش كنيد بسيار اين عمل لذت بخش را دوست دارند و آن در كنار شما استراحت ميكنند تا اين كار را تكرار كنيد. ما پيشنهاد ميكنيم كه در اين هنگام از دستكش مو جمع كن حيوانات استفاده كنيد تا در اين حين ديگر موهاي آن در فضاي خانه شما پخش نشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.